reklama

Prečo cestujem...

Strávila som hodiny v lietadlách, vlakoch, lodiach a busoch, sediac vzadu, opretá na sedačkách, pozerajúca von oknom a rozmýšľajúca o sebe, o živote a o veciach okolo seba. A čo ma toto všetko naučilo? Tri veci...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
on the road...
on the road... 

Smiať sa, či sú časy zlé alebo dobré.Milovať, pretože bez lásky život nie je úplný. A žiť – vypadnúť, urobiť to, dať tomu šancu, uskutočniť to, pretože nikto druhý to nespraví za vás...Toto všetko som urobila... za cenu niečoho. Odišla som od ľudí, ktorých mám rada – moju rodinu a niekoľko skutočne dôležitých ľudí v mojom živote. Nebola som tu, keď ma niekto naozaj potreboval...Ale stretla som veľa ľudí, niektorých skvelých, fantastických, zábavných, tvorivých, exotických a potom, proste niektorých... Stretla som ich na ceste, smejúcich sa, milujúcich a žijúcich...Veľa z nich už asi nikdy viac neuvidím...Stálo to celé za to?To mi povedzte vy! Choďte von, sadnite na bicykel alebo do auta, zabookujte si let a choďte...

Martina Gulová

Martina Gulová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"...ja som nebol ja, nebol som nič - a to sa mi zdalo úžasné..." Zoznam autorových rubrík:  On the RoadSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu